A csoda

Tegnap este, amikor az irodából hazafele sétáltam, azt tervezgettem, hogy bedőlök a karosszékbe és befejezem a köreimet, mert jócskán el voltam maradva a reggeli főzés és az egész napos irodázás miatt. (Magyarázat a nem Krisna-hívő olvasók számára: A “befejezem a köreimet” kifejezés arra a fogadalomra utal, amit a hívők avatásnál tesznek a lelki tanítómestereiknek, miszerint naponta 16×108-szor hangosan elmondják a Hare Krisna mahamantrát. Ez kb. 2 óra és a “16 kör” néven szokták emlegetni. E tevékenységre a legalkalmasabb időpont reggel 5 és 7 óra között van, ami pont egybe esik a reggeli főzéssel.)Otthon, amikor beléptem a lakásba, meghitt kép tárult elém. A feleségem föl-le sétált a babával, aki nyugodtan nézelődött a vállán. Gondoltam magamban, a szituáció tökéletesebb nem is lehetne. Leültem és a meditáció kezdete előtt meghallgattam a nejem beszámolóját az aznap délutáni történtekről. Azt mondta, hogy Narottama egész délután sírt és csak pár percre hagyta abba. A következő roham sem váratott sokáig magára. Olyan erős volt a hangja, mint tízezer elefánté. Elkértem a babát az asszonytól, mivel elég fáradtnak tűnt szegényke. Szerencsém volt. Egy pár percnyi intenzív ringatás után Naru álomba merült. A feleségem úgy nézett rám, mint egy félistenre. Nem győzte csodálni a misztikus képességeimet, hogy nálam milyen gyorsan megnyugszik a baba. Letettem Narut az ágyra, Dinatárini mellékucorodott, mondván, hogy egy kicsit ő is lepihen és perceken belül mindketten mélyen aludtak. Hát tényleg nem lehetet semmi a délutánjuk, villant át a fejemen miközben hozzáfogtam a maradék körökhöz. Másnap véletlenül fölmentem a templom babaszobájába, ahol a feleségem éppen a tegnapi “csodatételről” áradozott az anyukának. A többiek is határozottan állították, hogy az apukáknak tényleg vannak ilyen képességeik, én pedig kislányos zavaromban gyorsan lesomfordáltam a lépcsőn.

4 hozzászólás a következőhöz: “A csoda

  1. 62662 szerint:

    Haribol!

    Kedves bejegyzés, azt hiszem rendszeres látogató leszek, örülök, hogy idetaláltam.

    (Korábban írtam neked iwiw-en, hogy nagyon tetszett az esküvőtök. Az első védikus esküvő volt, amit láttam. Nem tudom emlékszel-e?!)

    Jó egészséget kívánok az egész családnak!

    Cs. Gábor

    • Harciszerzi, Horváth Ádám Ninjutsu oktatĂł szerint:

      Hú, gyorsan átköltöztetek… Azt hittem, hogy el fog tartani egy darabig, de akkor, most hogy már kész is van, akkor megmondom a többieknek én is…
      Amúgy tényleg nagyon jó a feelingja az oldalnak…
      Sok. sok, sok kitartást kívánok az oldalhoz. 🙂

      Gouranga ;D

    • Ppd szerint:

      Köszönöm mindkettőtöknek!

    • Harciszerzi, Horváth Ádám Ninjutsu oktatĂł szerint:

      Én köszi, hogy megmutattad ezta csodát. 🙂
      Goura-Goura!

Vélemény, hozzászólás?

