Gyerekfotók

A szombati ünnep alkalmával egész napos program volt a templomszobában. Délelőtt a konyhában serénykedtem, de délután én is bele kukkantottam az aktuális műsorba. Nálam volt a fényképezőgépem is, és mivel az aksi töltöttsége korlátot szabott a fotózásban, megpróbáltam olyan képeket készíteni, amelyek engem is érdekelnek 😉 Ebben az időben épp a tavaly létre hozott tanácsadói rendszer 8 csoportja tartott 10-15 perces performanszokat.

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Az egyik csoport darabjában én is szerepeltem. Mondanom sem kell, hogy a miénk volt a legjobb. Annak érdekében, hogy ezt senki ne kérdőjelezhesse meg, az előadásunkat nem rögzítettem. Ennek egy másik oka az is, hogy mindkét kezemben gitár volt. Az utánunk következő csapatot viszont már sikerült megörökítenem. Ők valamennyire konyítottak néhány tradicionális indiai hangszerhez, ezért egy vaisnava dalt adtak elő. Nem profik, mégis nekem annyira tetszett. Ez volt életem talán legjobb bhadzsanja. Ha megnézitek, megértitek, hogy miért.

Sajnos a net lassúságának köszönhetően most nem fogjátok tudni megnézni 😦


Reklámok

1 hozzászólás a következőhöz: “Gyerekfotók

  1. hana szerint:

    Á, már a képek is nagyon jók! Köszi! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

