Én kis kertet kerteltem

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Naru készített magának egy kis kertet. Biztos megunta, hogy a családi veteményesből rendszeresen ki lett tessékelve. És hogy miért kellett a kertet elkeríteni. Régi blogkövetők talán még emlékeznek arra az esetre, amikor egy gyanútlan reggelen a környéket rettegésben tartó róka szinte az összes lepotyogott sárgabarackunkat fölfalta.

Azóta se volt olyan jó évünk. Mármint sárgabarackügyileg. A róka viszont már szomszéd tornácról sasolta, hogy mit fog a Naru kertjéből elragadni. Szerencsére most résen voltunk 😉


Reklámok

4 hozzászólás a következőhöz: “Én kis kertet kerteltem

  1. Karolin szerint:

    Szia! Csendesen olvastam eddig a blogotokat, de most van egy észrevételem.

    Az az állat, aki másodszor járt nálatok, és atornácról figyelte Naru kertjét, szerintem nem róka hanem aranysakál (népi nevén toportyánféreg).

    Ebben majdnem teljesen biztos vagyok.
    Nem kell félni a sakáloktól, ugyanolyan ártalmatlanok mint a rókák, csak érdekességnek írtam!

    Szép napot!
    Karolin

    • Ppd szerint:

      Köszönöm az észrevételt 🙂
      Akkor itt megdőlt az a fölfedezésem, hogy a rókák néha vegetáriánusok 😉

    • Karolin szerint:

      Egyátalán nem dőlt meg, mert a videón lévő állat, amelyik a barackot eszi, az egészen biztos hogy róka. (vörös szín, hosszú farok) Csak a tornácon űlő, szürkés, rövidfarkú állat a sakál.

      Elég sok van belőlük somogyban, de még így is ritkaság lencsevégre kapni,(főleg a tornácon) mert sokkal óvatosabbak mint a rókák.
      Azóta egy vadgazdának is megmutattam a képet, és szerinte is sakál figyel a tornácról.

    • Ppd szerint:

      A képért a nejemé az érdem. A blogban szereplő fotók zömét ő készíti (természetesen a jókat én ;).

Vélemény, hozzászólás?

