Bivaly

Naru természetéből fakadóan kemény. Amikor délutáni pihenőjét tölti, néha odafekszem mellé. Vesztemre. Arra szoktam ébredni ugyanis, hogy valaki erőből orrba vág. Mire kinyitom a szemem, hogy megnézzem, kire irányítsam a dühömet, már érkezik a következő ütés. És mindez sok-sok szeretettel 🙂 Az óvónénije is megjegyezte, hogy amikor verekszi, pusztán a legnagyobb kedvességgel és jóindulattal teszi. Nemrég mondtam is neki, hogy

  • – Naru, te egy kis bivaly vagy.
  • – Én egy bihaly vagyok – válaszolta.
  • – Nem, te egy bivaly vagy – javítottam ki.
  • – Nem, én egy naaagy veszééjes BIHALY vagyok – erősítette meg az igazát.

(az elírt betűk nem helyesírási hibák, így ejti őket 🙂

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

