Gyerek biciklin

2 hét múlva kezdődik az ovis nyári szünet. Szerencsére csak 1 hétig tart. Naruval tervezzük, hogy leugrunk Szegedre bicajjal. Ahhoz persze kéne egy jó bicaj. A húgom barátja biciklirajongó, régebben volt egy biciklis boltja is, ezért kikértem a véleményét. A  sok jó tanács mellett egy verset is küldött. Nagyon aranyos. nem tudtam nem megosztani. A bicikliről még annyit, hogy ha sikerül egy igazán jó bicajt vennem, mondjuk, mint ami a második képen is látható, akkor Krisnakumárit is elvisszük magunkkal. Anya meg itt marad hoppon 😉

Szabó Lőrinc: Bicikli
Fiamat néztem, már majdnem aludt.
-Mi lesz belőle? – töprengtem szorongva.
Egyszer csak felült: Nekem ne követ,
hanem biciklit tétess a síromra.-

– Majd, hogy ellopják! – ütöttem el a
rémképet. – Vagy hogy megegye a rozsda!
Lóci ásított: – Igaz… – s visszadőlt,
a paplant némán a fülére húzta,-

s csak nagysoká szólt (s úgy, mint akinek
a szája már végső alkura nyílik):
– Legalább írasd rá a kőre, hogy
nagyon szeretett volna egy biciklit!

Vélemény, hozzászólás?

