A sparhelt működés közben


Valaki megkérdezte tőlem, hogy működik-e a sparhelt. Mivel már az első próbafőzés alkalmával belopta magát a konyhafőnökünk szívébe, föl sem tűnt, hogy azóta azt használjuk. Mivel én általában kora hajnaltól a reggeliig a templomi imádatban veszek rész, még ha akartam sem tudtam volna dokumentálni a váltásból adódó különbségeket. Ez az az idő ugyanis, amikor a nejem a házimunkákat végzi, pontosabban mos, főz, takarít, gyerekeket fürdet, etet, zöldséget szed, befőttet készít, stb. (azt hiszem a tűzifát már előző este odakészíti). E hét első felében újra átváltoztam építészeti látványtervezővé, így ma reggel haza tudtam ugrani Naruért. Egyébként, ha mondjuk csak mosni, főzni, takarítani, gyerekeket fürdetni, etetni, meg zöldséget szedni kell, akkor a lurkókat is a nejem hozza át 7-re a templomba. Szóval ma én ugrottam haza, és ha már otthon voltam, megörökítettem a sparheltunkat működés közben. Itt a napi bevető készülte mellett az épp tegnap este leszedett fekete ribizli és eper befőzését láthatjátok (a gyors és praktikus szárazdunszt eljárással). Ezalatt az idő alatt Naru és Krisnakumári jó kedéllyel lustálkodott az ágyban (megjegyzem, ez nem mindig ilyen idilli).

4 hozzászólás a következőhöz: “A sparhelt működés közben

  1. P.Orsi szerint:

    Minden elismerésem a feleségedé! Sokszor jár az eszemben, amikor szenvedek, hogy be kéne kapcsolni a mosó/mosogatógépet, le kéne szaladni a teszkóba kajáért, vagy ha csak beteszem a gyerekeket a kádba és vég nélkül folyik a csapból a forró víz… Mennyi munkája van neki is! Komolyan, sok erőt merítek belőletek. 🙂

    • Ppd szerint:

      Köszönjük az elismerő szavakat:)
      Ez inkább csak rá vonatkozik. Én otthon főleg a léhűtő szerepében szoktam tetszelegni. Ha tudná, hogy mennyi dicséretet kap, szerintem ő is sok erőt merítene belőle. Sajnos ez a kiváltság is csak nekem maradt. Persze, szoktam neki mondani ezt-azt a blogról, de az nem ugyanaz.

    • P.Orsi szerint:

      Elnézést, kicsit egyoldalúan méltattam az érdemeket, tipikusan a női feladatokra fókuszáltam. 🙂 A “léhűtő” jelzővel nem értek egyet, hiszen a sparhelt és az új szekrények sem maguktól készültek el (na jó, azért volt egy kis segítség :-))), olvashattunk a gyümölcsfa metszéséről, a tarack kiirtásáról, a téli tüzelő előkészítéséről (ez nyilván nehezebb, mint okt.15-én konstatálni, hogy elindult a távfűtés) és a sok-sok közösségbeli szolgálatról is. Úgyhogy elismerésem neked is! 🙂

    • Ppd szerint:

      Köszönöm 🙂
      Valahogy csak sikerült kicsikarni magamnak is egy kis elismerést. Nem is kicsit;)

      Ezek egyébként csak alkalmi projektek. Véleményem szerint a pálmát napi otthoni helytállás viszi !

Vélemény, hozzászólás?

