Meggy

Tegnap Naruval meggyet szedegettünk a domboldalon. Kétféle meggyet ismerek. Az egyik kicsi, savanykás és rengeteg van belőle a fán, a másik nagy, édes viszont a fán kevés van belőle. No, ez a második kategóriába tartozott. Olyan kisebb alma nagyságú szemekkel 🙂 Szóval létrával támadtunk, és mivel a fa a domboldalon volt, elégé illegős-billegős volt a művelet. A gyümölcs szórványossága miatt sűrűn költözködtünk, és minden egyes áthelyezésnél a Naru ment föl elsőként. Ez persze azt is jelentette, hogy csak akkor tudtam elkezdeni a szedést, amikor ő már vissza hátrált a biztonságos talajra. A sokadik ilyen alkalomnál kezdtem elveszíteni a türelmemet és én is utána másztam. Hogy haladjunk a szürettel, próbáltam siettetni, hogy “Naru, gyorsan menj le! Leesünk! Ez veszélyes!”, közben pedig lágyan mozgattam a létrát. Ő erre visszakérdezett, hogy “Instabil…ez?” Hirtelen nem értettem, mit akar ezért megkérdeztem, “Micsoda?”. “Instabil… a létra?”, hangzott újra a szájából. Ezt a szót már hallottam korábban. Valami olyasmit jelenthet, hogy “veszélyes”, ezért válaszoltam, hogy “Igen, veszélyes. Gyorsan menj le!” ;DDD

2 hozzászólás a következőhöz: “Meggy

  1. Hold-AnyuCica/ WS szerint:

    Naru olyan okos 🙂

Vélemény, hozzászólás?

