Kulisszatitkok – Krisna-völgyi búcsú II.


Mivel a címmel azonos bejegyzésnek számtalan látogatója volt, arra gondoltam, hogy az esküvő további menetéről is beszámolok. Az ifjú párt a házasságkötő teremben értem utol. Úgy látszik, a fogadalmak hivatalosan is meg lesznek erősítve. De tovább mentem. Ha lagzi is lesz, akkor biztosak lehetünk benne, hogy a Krisna-völgyi búcsúban látott csodálatos esküvői ceremónia nem csak egy látogatók tömegeit vonzó színpadi jelenet, hanem egy életre szóló komoly terheket magában rejtő eltökélt felelősségvállalás is egyben. Legnagyobb szerencsémre a lagzi sem maradt el. Ennyi kölyökpezsgőt még életemben nem ittam. No és a menyasszony répatorta!

Az ízét soha el nem feledem 🙂 Ez a szombati esküvő volt. A vasárnapin sajnos nem tudtam részt venni. A fotókat is akkor készítettem, amikor a menyasszonyokat a templomban bemutatták, vagyis fölajánlották az Úr Krisnának. Sokan nem tudják, de a rituálé legelső mozzanata ez. Kérdeztem a nejemet, hogy vajon az aznapi párok lakodalma is olyan volumenű lesz, mint az előző. Mondta, hogy szerinte nem valószínű, mert az egyik vőlegény árva. Még két éves volt, mikor a szülei ejtőernyőzés közben szörnyet haltak. Hát erre a verzióra igazán nem számítottam :O

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

