Fantasztikus ágytakaró vásárlás

Mikor egy hete az anyósoméknál jártam, vásárolgattam néhány apróságot. Mostanában ment tönkre az ágytakarónk, és mivel nagyon meg voltunk vele elégedve, szerettünk volna valami hasonlót, de legalább ugyanolyat 😉 Az utazás előtt rákerestem a net-en a témára, szinte eredménytelenül. Le is tettem róla. Mikor a sógornőmmel a III. kerületet jártuk, a lakásuktól két sarokra bele botlottunk egy keleti dolgokat árusító boltba, aminek a reklámtáblája felettébb ismerősnek tűnt. Rövid gondolkozás után beugrott, hogy az előző napi net-es keresgélés közben láttam. Akkor csak annyi maradt meg bennem, hogy “ezt a boltot valószínűleg lehetetlen megtalálni”, az árukínálatukról  meg fogalmam sem volt. Visákha megjegyezte, hogy az anyósommal már többször megfordultak itt, és tulajdonképpen ez a kedvenc boltjuk. Szombat délelőtt lévén nem sok időm maradt a gondolkodásra. A boltok ilyenkor délben bezárnak. Úgy döntöttem, szerencsét próbálok. Jól döntöttem. Az a fajta ágytakaró, amit elképzeltünk, kapható volt náluk, sőt, le is volt értékelve. A színválaszték pedig káprázatos. Én a kékből vettem 3 darabot, de mikor hazaértem, már bántam, hogy nem egy színes kollekció mellett döntöttem. Sajnos azokról nincs képem, de így legalább kevésbé fáj utánuk a szívem

Vélemény, hozzászólás?

