Mit szeretnél?

Tegnap másfél órával az elalvás után arra ébredtem, hogy Naru keservesen sír. Nem csak ő sírt, hanem már a Krisnakumári is, csak az övé erőteljesebb volt. A Feleségem pedig próbálta tőle megtudakolni, hogy miért sír. Deja vu érzésem volt. Korábban már egyszer ugyanez megtörtént. Addig kérdeztük, hogy a végén bepisilt. Utána volt még egy szitu. Akkor már nem kérdeztük, csak vittük pisilni. Pisilt, és szépen visszaaludt. Mikor tisztult a fejem, és beugrottak az emlékek, kérdés nélkül felkaptam és meg sem álltam vele a wc kagylóig. Ott letettem, kicsomagoltam, és vártam a pisit. Nem jött. Naru pedig folytatta sírást. Miközben tovább faggattam, el kezdett köhögni. Biztos kiszáradt a torka, és csak inni akar – gondoltam. Átcipeltem a konyhába, és töltöttem neki egy pohárral. Inni sem akart. Végső kétségbeesésemben megkérdeztem tőle, hogy “Apával akarsz aludni?”. Alig észrevehető módon jelezte, hogy igen. Gondoltam, egy próbát megér. Visszavittem a szobába, és letettem a szőnyegre (A derekam miatt én ott szoktam aludni). Telitalálat! Ahogy leraktam, az üvöltést mintha elvágták volna, és már aludt is tovább. A fene se gondolta, hogy ez a vágya :O

Vélemény, hozzászólás?

