Áramlik az információ

Tegnap szolgálat közben kaptam egy telefont. Tulajdonképpen nem engem kerestek, hanem egy irodai dolgozót, akitől én mind távolságban, mind képességekben nagyon messze voltam, de a kapcsolás nehézségekbe ütközött, ezért a vonal másik végéből a kedves női hang tőlem kért információkat. Említette, hogy a fodrászától tudta meg a hírt, miszerint a Kormány el akarja venni a földünket, és kíváncsi volt, hogy igaz-e. Mondta, hogy sajnos nincs lehetősége internetezni, de régóta szimpatizál a tevékenységeinkkel, és kötelességének érzi, hogy részt vegyen a Kossuth téri demonstráción. Miután elbúcsúztunk, azon gondolkoztam, Krisna milyen speciális csatornákon keresztül kommunikál, hogy a hír eljusson a címzettekhez.

Reklámok

2 hozzászólás a következőhöz: “Áramlik az információ

  1. Hold-AnyuCica/ WS szerint:

    Én innen értesültem, és mélyen elszomorít. Sajna, én nem tudok ott lenni, mert Felvidékről, pár hetes babával most lehetetlen akció lenne, de gondolok Rátok, és a gondolat ereje is nagy tud lenni. Pár napja is jelen voltak a Krisna-völgy lakói az életünkben, mert pont lakóhelyünkön találkoztunk, gyűjtés céljából. Rögtön a blog jutott eszembe 🙂

    • Ppd szerint:

      Egy pár hetes baba igencsak le tudja korlátozni az ember mozgásszabadságát. Köszönöm a pozitív gondolatokat! Azok tényleg nagyon fontosak. Gratulálok a babához 🙂

Vélemény, hozzászólás?

