Békés, boldog …

Sajnos a karácsonyi jókívánságokkal már elkéstem. A nagy bacilus invázió egy kicsit megosztotta a figyelmünket, és persze mi egyébként sem ünnepeljük a karácsonyt. Ezért akivel személyesen nem találkoztam volna, annak ezúton szeretnék békés boldog karácsony utáni napokat 🙂 Szerintem az is fontos! És hozzá egy idézetet, ami tulajdonképpen a béke képlete.

“Akienk tudata Bennem merül el, s tudja, hogy Én vagyok minden áldozat és önfegyelmezés végső haszonélvezője, minden bolygó és félisten Legfelsőbb Ura, valamint az összes élőlény jóakarója és jótevője, az megszabadul az anyagi szenvedésektől, és eléri a békét.”

“…Az élőlények az illúzió varázsa alatt megpróbálnak az urai lenni mindennek, amit csak látnak, noha a valóságban mind alárendeltjei az Úr anyagi energiájának. Az anyagi természetnek az Úr a mestere, a feltételekhez kötött élőlények pedig arra kényszerülnek, hogy engedelmeskedjenek az anyagi természet szigorú törvényeinek. Mindaddig, amíg meg nem értjük ezeket a magától értetődő tényeket, nem érhetünk el sem egyéni, sem általános békét a világban…”

Vélemény, hozzászólás?

