Gyerekszáj


“Gyöngyszemek gyerekektől” címmel vicces sorokat kaptam a minap egy kedves ismerősömtől. Mivel a téma tekintetében a nejem a legilletékesebb, rögtön meg is mutattam neki. Nem eredménytelenül. Egy ideig mosolyogva olvasta, majd rám nézett, s így szólt. “A Naru is szokott ilyeneket mondani.” Naru egyik kedvenc időtöltése a fürdőszobai mérlegen való ácsorgás. Pár hónapja a szerkezet gyanúsan rossz adatokat mutat gyanúsan rossz irányba, úgyhogy szerintem ugrálni is szokott rajta. Na, mindegy. Szóval az egyik ilyen ácsorgás közben kíváncsian fürkészte a mérleg számlapját, de mivel még nem tud olvasni az anyukája segítségét kérte: “Anya, én hány óra vagyok?”

Vélemény, hozzászólás?

