Családi idill

Reklámok

5 hozzászólás a következőhöz: “Családi idill

  1. martus szerint:

    Nagyon szép aranyos gyerekeitek vannak,sok örömöt és jó egészséget kívánok az egész családodnak!
    Martus

    • Kati szerint:

      Nagyon aranyosak! :)))) Lassan itt van Krisnakumári szülinapja is.Emlékszem,tavaly ilyenkor mennyire vártam a híreket.:D
      Puszi nektek!
      Gauranga.:)

    • Noémi szerint:

      Nagyon édesek a gyerekek! Ezek a képek zseniálisak! Régóta olvaslak Benneteket, veletek örülök és várom mindig a friss híreket. Igy ismeretlenül is gratulálok Nektek a gyerekekhez. Ja, és itt láttam Krisnakumári Mohinitől kapott babáját, és annyira beleszerettem, hogy a lányom az első szülinapjára novemberben azt kapta. 🙂
      Üdv.
      Noémi

    • Ppd szerint:

      Köszönjük! Az olvasást is, meg mindent 🙂 Igen, közeledik Krisna-kumári szülinapja. Ennek alkalmából berendelünk egy jó nagy szülinapi tortát. Én vállalom az ő részét is, mivel sajnos még nem ehet ilyen dolgokat 😉
      Azt hiszem, a gyerekere nagyon jó hatással van Krisna-völgy varázsa. Bár csak én is ilyen helyen nőhettem volna föl!

    • Kati szerint:

      Krisna-völgy mindenkire hatással van.:)))Aki csak egyszer is járt ott,visszakívánkozik.:D
      Jó tortázást! Azért egy picikét adhattok a kicsi lánynak is.:D Legfeljebb kiköpi,ha nem tetszik neki (mint az enyém anno 😀 )

Vélemény, hozzászólás?

