Vicces szülés

Ez elvileg a kórházi szülés vicces feldolgozása az angol abszurd humor kiválóságainak tolmácsolásában. Nekem teljesen normálisnak tűnt. A múltkor említettem, hogy 4 kismama március elején fog szülni. Közülük hárman már kórházban vannak. Majd tőlük megkérdezem, történt-e valami változás ezen a területen :DDD

Reklámok

3 hozzászólás a következőhöz: “Vicces szülés

  1. Hold-AnyuCica/ WS szerint:

    Hát ez meg mi? Rossz volt végignézni :/ Én is kórházban szültem, nem volt választott orvosom, szóval akkor láttak először, mégis szeretettel bántak velem, odafigyeltek, rögtön kézhez kaptam a lányom, szopizhatott. Nem is sírt, csak nézett nyugodtan, és kapaszkodott belém. Utána is emberként bántak velem a kórházi napok alatt, én sajnálom a filmbéli anyukát 😦

    • Kati szerint:

      Nem tudtam nevetni rajta.:( Nekem a szülés anno pozitív élmény volt.
      Értem én,hogy abszurd humor…de akkor sem vicces. Ne haragudj.
      Inkább kérünk szépen friss képeket a völgyről, a családról,bhajant,kírtant,Little Krishnát,bármi mást.:)))))

    • Ppd szerint:

      Hát igen, az abszurd humor már csak ilyen. Az ember nem tudja, hogy sírjon, vagy nevessen. Élt itt, Krisna-völgyben egy fiú, aki közben feleségül vett egy magyar lányt. Végül visszaköltöztek Angliába. Később visszahallottam egy közös ismerősünktől,hogy a fő ok, amiért elköltözött, hogy a magyarok nem értik az abszurd humort. Talán igaza van. Bizonyára az időjárás az oka. Ott majdnem mindig esik. Itt azért bőven van napsütés is.

Vélemény, hozzászólás?

