Ártatlan gyermeki humor

A nejem már régóta küzd a szobánkat ellepő különféle hangyapopulációkkal. A szoba különböző zugaiban más-más nemzetség él. Vannak kicsik, nagyok, veszélyesek, és kevésbé veszélyesek. Ma ebéd után az asszony épp az asztal alatt söpört össze, miközben megjegyezte, hogy az ott élő hangyák egyáltalán nem zavarják. Csak összeszedik a morzsát, és mennek a dolgukra. Szinte már családtagnak tekinti őket. “Csak összetakarítanak, és kész.” Mikor a nejem kiment, Naru megszólalt: “Ezek anyukahangyák, ugye?”  Elmosolyodtam, ezzel együtt egy kicsit sértve is éreztem magam, mivel ezek szerint Naru úgy gondolja, hogy az apukák nem szoktak takarítani. Megjegyzem, azért találtam némileg igazságtalannak a kijelentést, mert pl. ma is egész nap takarítottam, főztem, mosogattam. Ezt persze Naru nem láthatta, mert akkor vagy még aludt, vagy nem volt ott, mivel a takarítás zöme a szolgálatommal függ össze. Na mindegy. Gondoltam, azért én is próbára teszem őt, vajon mit ért ebből az egészből. Kis idő múlva megkérdeztem tőle: “Naru, ha te felnőtt leszel, apuka, vagy anyuka leszel?” Naru meglepődött a kérdés hallatán. Hosszasan gondolkozott. Rám meresztette jóindulatot sugárzó szemét, majd kislányos zavarában így válaszolt: “Kakaaaaa!!!” és elnevette magát :DDD

Vélemény, hozzászólás?

