Reggel a templomban

templomban3

A mai egy egészen különleges reggel volt. Egyedül vittem a gyerekeket templomba. Ilyen ritkán fordul elő. Mármint, hogy én viszem őket. És főleg egyedül. Egy évben egyszer. Krisnakumári életében ez volt a második. A kép készültekor talán ő is épp ezen elmélkedett 😉 Egy darabig én is elmélkedtem, fújtam egyet,

templomban

mert ķét gyerekkel körülményesebb a templomba jutás, mint egyedül, majd mi is csatlakoztunk a táncoló tömeghez. Itt sikerült a gyerekeket megszabadítani némi energiától, aminek a hazajutásban volt fontos szerepe, mivel templomba sokkal jobban szeretnek járni, mint mondjuk haza.

Vélemény, hozzászólás?

