Krisna-völgy megnyitotta kapuit

image

Az idén lett 20 éves Krisna-völgy. Az ebből az alkalomból rendezett programsorozat ünnepélyes kezdete volt szerdán, amikor is sor került az új recepció átadására. Sajnos a megnyitón nem lehettem jelen, ma viszont épp Somogyvámoson jártam. Vesztemre! Fényképet készíthettem a szemet gyönyörködtető épületről, de a kerékpárom defektet kapott. Mialatt a leeresztett gumit mustrálgattam, kétszer is megkezdték tőlem, hol van Krisna-völgy. Ki gondolta volna, hogy ilyen forgalmas helyen lakunk B-)

8 hozzászólás a következőhöz: “Krisna-völgy megnyitotta kapuit

  1. Kati szerint:

    Nagyon szép lett az új recepció! Alig várom,hogy láthassam! És ott vannak az őrző elefántok is.:D
    Hare Krishna! 😀

  2. Kati szerint:

    Gyarapodott az olvasótáborod? 🙂 Én szorgalmasan teszem ki facebookra ám az írásaidat.:D Épüljenek lelkileg a népek.:D

    • narottamblog szerint:

      Igen. Úgy látom, hogy a rendszeres Facebook linkjeid kb 10 %-os növekedést jelentenek. Mellesleg a lelkileg épülést nem garantálom. A Naru mellett én inkább lelki leépülést veszek észre magamon.

  3. Kati szerint:

    Ugyan már! 😀 A te lelked folyamatos töltés alatt van,hiszen Krisna mellett élsz.:D Naruka csak a ráadás.:D
    A fagyit nagyon szeretem,de majd bepótolóm.:D

Vélemény, hozzászólás?

