Szekérfesztivál az anyaméhben

image

Ma délelőtt lesz Budapesten a várva várt Szekérfesztivál. Kicsit korrábbra vártuk. Vagyis én, mível a szabadságomat is egy korábbi időponthoz igazítottam. A szervevők időközben változtattak, ezért most mi nem megyünk. Kérdeztem is a Narut a minap: -Te voltál már Szekérfesztiválon? -Hát persze! – vágta rá határozottan. Meglepett, mivel nem emlékeztem, hogy valaha is babakocsit tologattam volna egy forró parádés forgatagban. 2008 Nyarán ugyan voltunk a nejemmel, aki nagy hassal menetelt végig a Andrássy úton, de nem hiszem hogy az Naruban ilyen mély nyomot hagyott volna. Vagy mégis? Mindig tudtam, hogy Naru egy különleges gyerek, sőt amióta tudom, hogy több millióán vagyunk így, mármint mindenki a sajátjával, azóta lelkiismeret furdalásom sincs miatta, de hogy visszaemlékezzen az anyaméhben történtekre, az még így is hihetetlennek tűnt. Aztán folytatta: – Nem emlékszel? Te is ott voltál! Hát igen, én is ott kellett, hogy legyek. Egyedül nem szoktuk elengedni még az oviba sem. Még mindig homályos volt az emlék, ő pedig látva az arcomra kiülő értetlenséget, tovább részletezte. -Együtt mentünk a gurukulától a tehenészetbe, onnan meg a templomba. -Jaaa, tényleg -esett le. Ne egy malomban őröltünk, mivel ő a gyerekek Szekérfesztiváljára gondolt, de azon tényleg volt. Minden évben. Az egyikről készült is egy bájos film B-)

Vélemény, hozzászólás?

