Lazíts!

laza

Naruval táncoltunk. Azaz csak szerettem volna. Azt terveztem, hogy beállunk a többiek mögé és szépen, kulturáltan lépegetünk, harmóniában a mellettünk táncolókkal. Ez sehogy nem akart összejönni. Naru egyszerűen nem fogadott szót. Általában, ha nincs kedve táncolni, csak leül a lábamhoz, de most szinte megbokrosodott. Belül már kezdtem felrobbanni, mégis nyugalmat erőltettem magamra, majd tehetetlenségemben rögzítettem a produkcióját. Így utólag visszanézve nem is lett olyan rossz. Egyszerűen csak lazára vette a figurát 🙂 (Ahogy nekem is kellett volna 😉

Vélemény, hozzászólás?

