A testvéri szeretet fejlődésének állomásai

image

Naru néhány napig esténként kapott egy szelet csokit.  Egy orvosi beavatkozás elkerüléséhez végeztünk érzékeny gyakorlatokat, s így próbáltam feledtetni vele a kellemetlen perceket. Egyik alkalommal imígyen szólt: -Apa, hagytam a Kumárinak a csokiból!
-Te ilyen kedves, aranyos testvér vagy, hogy gondolsz a kis Kumárira?! – válaszoltam kitörő lelkesedéssel.
A Kumári ilyenkor már javában aludni szokott, és amúgy sem rajong a csokiért. Egy perc múlva Naru megszólal: -Apa, szerinted megegyem a csokit, vagy meghagyjam a Kumárinak? Én közben elmélyülve olvasom neki az esti mesét, a Mahábháratát, annak is egy kifejezetten izgalmas részét, és gondolkodás nélkül válaszolok: -Szerintem hagyd meg neki.
Következő percben a kérdés megismétlődik: -Apa, szerinted megegyem a csokit, vagy meghagyjam a Kumárinak? – Szerintem hagyd meg neki.
Következő percben a kérdés harmadszor is elhangzik. Kezdett leesni a tantusz: – Szerintem edd meg.
-Jó! – válaszolta megkönnyebbülten 😀

Reklámok

2 hozzászólás a következőhöz: “A testvéri szeretet fejlődésének állomásai

  1. bonkáló éva szerint:

    Naru azt a csokit biztosan igazán kiérdemelte. De azért aranyos testvérke is. Remélem hogy már jól van, és együtt játszadoznak.

Vélemény, hozzászólás?

