Gitáros történet I.

image

A történet 1987-re nyúlik vissza. Akkor vettem ugyanis első gitáromat. Első fizetésem, ami kereken 2700 forintra rúgott, több, mint felé ráment. Abban az időben rendszeresen rendeztem kirakatot a szegedi sétáló utca játékboltjában, ami épp a hangszerbolt mellett volt. Így a hangszerbolt kirakatával is volt alkalmam megbarátkozni. Az árukészlet átböngészéséhez nem kellett a boltba menni. Ezzel a szakmámból kifolyólag is képbe voltam. Mindig mindent kirakattak a kirakatba 🙂 Tulajdonképpen a hangszerbolt is a “mi” cégünk tulajdona volt. Azt egy alkoholista kollégám rendezte. Akkor én még csak kezdő voltam (az ivásban is). Szóval a lehetőségeim szerint megvettem a “legszimpatikusabb”  Cremona klasszikus gitárt. Volt egy 4000-es Cremona és egy 30000-es Ibanez is, de a Cremonához nem volt türelmem még egy hónapot nélkülözni, az Ibanezre még rá se mertem nézi. Fél év múlva besoroztak. Addigra kiderült, hogy nagyobb energia befektetése nélkül nem fogom tudni használni a gitárt, ami egyébként is akadályozta volna képzőművészeti törekvéseimet. Választanom kellett a vég nélküli ujjgyakorlat, az ugyanilyen hosszú tanulmányrajzok illetve a semmittevéssel egybekötött lumpolás között. A harmadik mellett döntöttem. Rögtön el is adtam a gitárt az Őrsparancsnok helyettesünknek, a bevétel pedig rövid időn belül kifolyt a kezeim közül. Ezzel egy korszak zárult le az életemben hosszú évekig. A gitározásra való hajlamom legközelebb már csak Krisna-völgyi életem során erősödött fel…
gitar

3 hozzászólás a következőhöz: “Gitáros történet I.

  1. Kati szerint:

    Kiváncsian várom a történet folytatását.:D Én 6-7 évig fuvoláztam.:D
    Szépek vagytok a képen.:D

Vélemény, hozzászólás?

