Második gyerekkor

image
Dinatárini egy nagy dobozból házikót “épített” Naruéknak. Ablak és függöny is volt rajta, körbe füves-virágos szegéllyel, kis sünivel. 🙂 Feltűnően nagy odaadással készítettet, ami mellett nem tudtam szó nélkül elmenni: -Ezt nem is a gyekeknek készíted, hanem magadnak! Most éled a második gyerekkorodat. -Az elsőt -válaszolta sokat sejtető higgadtsággal, halvány mosollyal az arcán. Rögtön eszembe is jutott az ő bizonyos gyerekkora. Krisna-völgy megalapításának korai időszakában a gyerekeknek se volt leányálom az életük. Földkupacok, gödrök, gerendák, téglarakások, gazos susnyások szolgáltak játékaik szinteréül. Már ha volt kivel játszani. Tulajdonképpen ő az egyedüli, aki itt folytatta életét az akkori gyerekek közül. Hajdanán én is sokat játszottam építési területeken. A panel lakótelepen miénk volt az egyik első épület, amibe be lehetett költözni. Kedvenc játékunk a földgöröngyhajigálás volt. Egész addig, míg az egyik el nem találta a szememet, és a szem melletti repedt bórdarabból csordogálni nem kezdett a vér. Hirtelen azt hittem, megvakultam, ezért kiszálltam a játékból.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

