Rákos gondolatok

image

A hét elején tudtam meg, hogy az egyik istentestvérem rákos. Még nincs 5o. Tulajdonképpen majdnem egyidős velem. Első gondolatom az volt, hogy vajon hogyan érezhet, mire gondolhat most. A következő pedig az, hogy vajon én mire gondolnék ilyen helyzetben. A konklúzió ez volt: most tudom, hogy hamarosan el kell hagynom ezt a világot, akkor pedig tudatos is lennék róla. Ez kb. olyan, mint amikor a lelki tanítómesteremet éjfélkor felhívta valaki, hogy akkor 2012 decemberében tényleg lesz világvége? Hogy miért kérdezi, arra pedig az volt a válasza, hogy akkor komolyabban fogja venni a lelki gyakorlatokat. Reggel a fürdőszobában fogmosás közbe egy pillangó repült a bal karomra. Ő is a világvégét várta. A saját világának a végét. Az enyhe tél miatt az életre szóló esemény némiképp elhúzódott, de tavasszal már nem valószínű, hogy fogmosás közben benne fogok gyönyörködni.

7 hozzászólás a következőhöz: “Rákos gondolatok

  1. Kati szerint:

    Nem lehet belegondolni a másik helyzetébe.Nekem egy kedves kollégám beteg,rengeteg kemot kap.Nem hagyja el magát,de segítséget sem fogad el. Egy tanítványom anyukájának a gyerek füle hallatára mondta meg az orvos,hogy nem tudni,mennyire gyors lefolyású a betegség. Anyuka elmondta nekem….annyit tudtam mondani neki,hogy egyszer már talpra állt, most is menni fog. Imádkozom érte.Maga is hívő….talán így könnyebb. De ilyenkor nincsenek szavak. Tudom,hogy egyszer el kell innen menni,de,hogy konkrétan tudjam is a végét….na azt nem tudnám könnyen feldolgozni.
    Kívánok neki erőt az előtte állókhoz! Bízzunk …..Neked meg ne legyenek sötét gondolataid.:D A lehető legjobb helyen vagy.:D
    Inkább küldjél sok csodás darshant,mert nekem ők adnak erőt a jelenlegi helyzetben.És kérd az Isteni Pár áldását,hogy életem párja találjon vissza hozzám. Én is kérem minden nap.

    • narottamblog szerint:

      @-}– Az említett beteget megműtötték. A daganat szerencsére jóindulatú:-) A tél enyhe lesz 😉

      • Kati szerint:

        Mihamarabbi gyógyulást neki! Az enyhe telet szeretem.:D Nem kell ezer ruhadarab és nem fagy le az orrom.:D
        A darshanok csodálatosak! Sokat,sokat küldjél!
        Puszi a családnak! Kumári gyönyörű a kis szárijában.:D ❤

      • narottamblog szerint:

        Köszi! Neked pedig sok-sok szerencsét, hogy életed párjával mihamarabb egymásra találjatok 🙂

  2. Kati szerint:

    Köszönöm! Krisna kegyes…meghallgatott,segíteni fog.:D Köszi a darshant! 😀

Vélemény, hozzászólás?

