Krisna fia

image

Épp az új “kakandparkot” körülvevő gazos területet kaszáltam, mikor Naru megszólított:- Apa, lerajzoltam Krisna fiát!
Hirtelen nem tudtam melyikre gondol. Minden élő teremtmény Krisna gyermeke. Szűkíteni akartam a kört, ezért Krisna azon fiaira és lányaira gondoltam, akik 5000 évvel ezelőtt születtek, mikor Ő személyesen is megjelen ezen a bolygón. Volt 16108 felesége, és mindegyiktől született 10 gyermek. A felismerés még így is lehetetlenségnek tűnt. Kiváltképp akkor, ha a Naru kézügyességére, a földre, meg a botra gondoltam, amit a rajzoláshoz használt. Mikor látta illetődöttségemet, a segítségemre sietett.
– Apa, hogy is hívják Krisna fiát? Tudod, amelyik föl van szögelve.
– Ja, Jézus Krisztus? – kérdeztem még mindig egy kicsit bizonytalanul, ugyanis Narunak nincs túl sok kapcsolata Jézussal.
– Igen, Jézus Krisztust.
Hát, gondoltam magamban, ez elég intuitív így húsvét tájékán. Lehet, hogy aki év közben sem eszik húst, az az adott napokon képes ösztönösen is az ünnepeltre emlékezni, akár tojáson ülő nyuszik nélkül is 😉

Reklámok

4 hozzászólás a következőhöz: “Krisna fia

  1. Kati szerint:

    Hoppá….a szavam is elakadt….Azért érdekelne,honnan jött ez Narunak? Ezt a kicsi gyermeket odaállítanám az evangélikus lelkipásztor elé,akivel volt egy csöppnyi “hitvitám”. Kíváncsi lennék,mit reagálna Naru szavaira. Mert Jézus az Isten fia….a legfőbb úr Krisna….tehát Jézus Krisna fia….ennyire egyszerű…..egy gyermek gondolatai ennyire egyszerűek és mégis nagyszerűek. 😀

    • narottamblog szerint:

      Bizonyára volt előző életbeli kapcsolata Jézussal 🙂 Szerintem nekem is volt. Még ennek az életnek az elejére is jutott belőle.

      • Kati szerint:

        Érdekes,hogy én valahogy soha nem éreztem a templomban Jézus “jelenlétét”.Pedig volt egy időszak az életemben,amikor komolyan próbáltam hozzá kapcsolódni( anyukám betegsége idején). De nem ment.Itt meg azonnal éreztem a kötődést….és azt,hogy nem félni kell tőle,hanem szeretni.:D És ez jó.:D ❤ És már nem szégyenlem,ha sírva-nevetve énekelem a mahamantrát.

      • narottamblog szerint:

        Téged Valaki odafent nagyon kedvelhet 🙂

Vélemény, hozzászólás?

