Falvédő gyerekeknek

image

Pár hete elkészült a nagy mű. Bár egy kicsit mi, szülők is segítettünk a vonalvezetésben,

image

azért a nyuszik zömét

image

Krisnakumári rajzolta,

image

az Istenes képek pedig

image

Narottam kézügyességét dicsérik 🙂

Reklámok

8 hozzászólás a következőhöz: “Falvédő gyerekeknek

  1. bonkáló éva szerint:

    Hát ez gyönyörű! És az a legszebb, hogy együtt festettétek. Vigyázzatok erre a kedves, pompás alkotásra!

  2. Orbán Andrea Viktória szerint:

    Kedves Narottamblog!

    Szeretnélek Benneteket megkérdezni egy krémmel kapcsolatban, amit még tavaly találtam a Krisna völgy oldalon. Egy videóban bemutatta egy hölgy, hogyan kell méhviaszból és olívaolajból kézkrémet készíteni, és nagyon megtetszett. Most ott tartok, hogy hamarosan beszerezném a hozzávalókat, de elbizonytalanodtam, mert az én kezem elég száraz tud lenni. Körömvirágos balzsamot szoktam használni. Nem használjátok véletlenül ezt a kézkrémet? Van esetleg tapasztalatotok arról, hogy konyhai munkálkodástól (főleg mosogatás) erősebben kiszáradt bőrre is jó-e ez a krém?

    Előre is köszönöm, ha válaszoltok, és bocsánat, ha nem a megfelelő helyre írtam a kérdésemet. Szép nyárvégi napokat kívánok Nektek és a gyerekeknek is!

    Üdvözlettel:

    Orbán Andrea Viktória

  3. Kati szerint:

    Ha most lenne kicsi a lányom,megvenném tőletek ezt a szépséget.:D Igaz,a kis “keresztlányaim” picurkák….:D 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?

