Boldogság

image

Ha félórás boldogságra vágysz, egyél egy jót, ha egy  félévesre, házasodj meg, ha egész életen át tartóra, imádkozz Krisnához, hogy megszülethess Naru macskájaként.

image

Így olyan szeretetteljes törődésben, lesz részed, amit még egy kis hercegnő is megirigyel.

image

4 hozzászólás a következőhöz: “Boldogság

  1. Kati szerint:

    A hercegnő gyönyörű,a cica cuki…..Naru biztosan jó gazdi. 😀 Puszik mindenkinek! 😉

  2. bonkáló éva szerint:

    De jó lehet nálatok cicának lenni.
    Hát még gyereknek!
    Millió puszi Nektek !

    • narottamblog szerint:

      Nem tudom mi lehet erről Naru véleménye. Én mindig szerettem volna már felnőtt lenni. Bár az én gyerekkori környezetem nagyon nem olyan volt, mint az övé. Remélem, az csak jobb lesz. És nem terjed át ide is a háború. Mert akkor viszont már nekem volt békésebb gyerekkorom :-/

  3. bonkáló éva szerint:

    Imádkozni kell. Én is mindig ezt teszem értetek is. Áldás, békesség! Goranga!

Vélemény, hozzászólás?

