Egy igazi hős

image

Narunak evés közben egyre gyakrabban fájt a foga. A fogászatra jövő csütörtökre kaptunk időpontot. Reggelinél mondtam is a többieknek, hogy milyen kár, hogy nem hamarabb, mert a napév szerint 14-én, azaz kedden van Naru szülinapja, akkor kap tortát, amit fájdalommentesen meg is tudna kóstolni. Rá 5 másodpercre Naru irdatlan üvöltésbe kezdett. Krisna terve valami más volt.

image

Realizáltám, hogy ezt csütörtökig még én se bírom ki. 11-kor már a rendelőben vártunk a sorunkra.

image

Negyed órával később pedig két tömött foggal, egy kifestővel, és egy “Bátorság oklevéllel” gazdagabban indulhattunk hazafelé. Otthon Naru elújságolta anyukájának a történteket, majd hozzátette: “Odafelé az úton gondolkodtam, hogy féljek-e.”  Úton odafelé nekem is ez járt a fejemben. Jó kedélyű volt, sokmindenről beszélt. Érdekes, hogy nem fél. Pedig ha tudná, hogy épp most viszem a “vesztőhelyre”.

5 hozzászólás a következőhöz: “Egy igazi hős

  1. Kati szerint:

    Én 8-án voltam fogászaton…..a fájdalom erősebb volt,mint a félelem. 😀 Puszi a kis hősnek! 😀

  2. Szandi szerint:

    Haribol Kedves Naru!
    Krisna éltessen szülinapod alkalmából! 🙂
    Narottam blog olvasó!
    Szandi

Vélemény, hozzászólás?

