Első ájulásom

image

A múlt szombaton a szokottnál is korábban keltem. Aznap volt ugyanis a tavasz ünnepe. Vaszant Pancsami. Úgy tudtam ez a tavasz első napja. Előző nap kicsit utána olvastam és kiderült, hogy ez már az ötödik. Ahhoz képest hajnalban még elég hűvös volt. Jóval fagypont alatt. Érdekes, hogy van a jázminnak egy nálunk is honos fajtája, ami még hóban, fagyban is virágzik. A sárga virág fontos kellék, mivel ilyenkor minden hölgy, aki e kultúra elkötelezettje, sárgába öltözik. Szóval szedtem sárga jázmint, amennyit tudtam, mert azért nem volt olyan sok, meditáltam 1 órácskát, majd hajnali 4-kor hozzá láttam Krisna ruháinak, ékszereinek, és egyéb kellékeinek kikészítéséhez. Már épp a legizgalmasabb részhez értem, mikor egy üzenetet kaptam otthonról, hogy Narut azonnal be kell vinni az ügyeletre. A tavaszi meditáció megszakadt.

image

Illetve átváltott télibe. Reménykedtem, hogy az ugyeletre a saját autónkkal jutunk el, nem pedig egy másik, szirénázóssal.

image

Szerencsénk volt. A fél helyett cirka 1 óra elteltével már ott csücsültünk “boldogan” a fogászati ügyelet ajtaja előtt. Narunak ugyanis volt egy tömött tejfoga, ami irdatlanul begyulladt. Mikor kiszedték belőle a tömést, csak úgy bugyogott belőle a genny. Vagy a rossz szájíz miatt, vagy a megkönnyebbüléstől a lépcsőházban lefelé menet Naru összeesett. Azaz összeesett volna,  ha nem állok mellette. Fél órás istápolás, pihengetés után végül folytattuk az utunkat hazafelé.

Reklámok

4 hozzászólás a következőhöz: “Első ájulásom

  1. Kati szerint:

    Remélem,jobban van már a kis hős. ❤

  2. nitaibhavana das szerint:

    Szép történet 🙂 Végül Naru foga megmaradt ?

    • narottamblog szerint:

      A foga az megmaradt, de a Narut sajnos nem tudtunk megmenteni 😉
      Mármint a lyukas fogától. 1-2 évig még használhatja úgy, lyukasan, aztán majd elvileg magától kiesik.

Vélemény, hozzászólás?

