Gyerekek>munka>testelhagyás

image

Naru horoszkópját olvasgattam.  Olyanokról is szó volt benne többek között, mint jó megérzőképesség, tehetség az asztrológiához, miegymás. Ebédnél fölhoztam a témát, hátha ráharap. Meséltem neki a csillagokról és hogy az ember születésének pillanatában összeálló bolygók helyzetéből sokmindent meg lehet tudni a jövőre vonatkozóan. Mondtam neki, hogy a horoszkópja szerint sok gyereke fog születni. Lehet, hogy öt. Ösztönösen a fejéhez kapott: “- Jaj, ne!” Meglepve kérdeztem: “- Te nem szereted a gyerekeket?” “- Most igen – válaszolta -, de bele fogok halni a munkába! ”
Úgy látszik,  az intuitív készség hamarabb kifejlődik, mint az asztrológia utáni érdeklődés. :mrgreen:

Vélemény, hozzászólás?

