Te tudnál domborművet festeni?

image

Pár napja Rádha-Krisna prabhu a kiöntött Rádhé-Sjáma domborművek  felől érdeklődött, és elújságolta, hogy talált valakit, aki alkalmas lenne a kifestésükre. Lelkesen közölte, hogy a vizsgamunkája kiemelkedően jobb az eddigi jelentkezőkénél. Az előző domborműfestő leállása óta 8 megrendelés érkezett, szóval lesz dolga (egy dombormű kifestése kb. 3 hétig tart).

image

Aztán váratlanul nekem szegezte a kérdést, hogy én vajon tudnék-e domborművet festeni? Ebéd előtt álltunk és ismerve a temperamentumát, megijedtem hogy most rögtön, éhgyomorra festenem kell 8 db domborművet. Bár végzettségem szerint grafikus vagyok, a szolgálatomat illető pótolhatatlan szerepemre hivatkozva gyorsan kimentettem magam a gigászinak tűnő feladat alól.

image

Később (már ebéd után) elméláztam rajta, hogy végül abban is van némi fantázia, amikor valaki a szakmájával keresi a kenyerét. Ez felcsigázta az érdeklődésemet.
image

Tettem egy próbát, hiszen több, mint húsz éve nemigen volt dolgom ecsettel. Ritkán a photoshop használata közben, de végül is az egy egér, vagy a murtik festésénél, ami megint egy más természetű festés.

image

A végeredménnyel tulajdonképpen elégedett voltam. Igaz, a kivitelezés tekintetében van még mit bepótolni, de az idő, a körülmények illetve az eszközök hiányosságának tolerálásában szerintem sokat fejlődtem.

Reklámok

4 hozzászólás a következőhöz: “Te tudnál domborművet festeni?

  1. Kati szerint:

    Gyönyörű feladat! Szurkolok neked. 😊 Abban a nagy kegyben volt részem,mikor a templomi festést csinálta Anupám,hogy egy levélkét kifesthettem a bejárat melletti oszlopon. 😊 Szép lesz mindem munkád….tudom. 😊

Vélemény, hozzászólás?

