A megszerzés íze

image

A hétvégén meglátogattam Karcsi barátomat, valamint tiszteletemet tettem méretes cseresznyefájánál, melynek gyümölcse párját ritkítja.  Egy nyári édes-bordó fajta, mégsem kukacosodik be permetezés nélkül, mivel épp a cseresznye légy peterakása előtt virágzik. Egyetlen kártevője van csak. Én. Hoztam is haza belőle egy jó kosárral. Itthon azonban nem arattam vele nagy sikert. Narunak jobban ízlik az ovi udvarán lévő. Igaz, hogy az még sárga, de legalább ő dolgozik meg érte. Azt mondja, a Karcsié túl piros 😁

Vélemény, hozzászólás?

