Kommunikáció nőkkel

image

Egy közösségi programra indultunk Naruval és Kumárival cirka 30 perc késéssel. Már a domb tetején jártunk, mikor a nejem utánunk kiáltott. Nem voltam benne biztos, hogy ez történt, de mivel Naru megfordult és visszaszólt, megnyugodtam, hogy az idő előre haladtával mégsem süketültem meg teljesen. Szóval volt némi adatátvitel, Naru helyeselt, megfordult és ballagtunk tovább. Mikor Naru mellénk ért, Kumári kíváncsian megkérdezte: – Mit mondott anya?
– Nem hallottam – válaszolta Naru -, csak mondtam neki, hogy “Jó”.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

