Lelki családi piknik

image

A frissen haza érkező lelki apukánk, …

image

… a Legfelsőbb Úr, …

image

…  és számtalan istentestvér, valamint unokatestvér társaságában …

image

… eleget téve  Lila-suka prabhu és neje invitálásának, …

image

… náluk töltöttük a szerdai naplemente időszakát.

image

A szeretetteljes fogadtatás, egy rövid, de annál felemelőbb lelki program, és egy felejthetetlen vacsora után, …

image

… a gazdasszony elém állt, hogy az áldásaimért könyörögjön.

image

Megörültem, mivel ismerve beteljesületlet gyerekáldás iránti vágyát, arra gondoltam, hogy neki ajándékozom Narut. Én már épp eleget törlesztettem múltbéli rossz karmámból.

image

Csalódnom kellett, mivel az ő vágyaik kifejezetten lelki jellegűek. Mivel abban sajnos nem tudtam segíteni, megfogtam Naru kezét és degeszre tömött sajgó hassal szépen haza ballagtunk.

4 hozzászólás a következőhöz: “Lelki családi piknik

  1. Orbán Andrea Viktória szerint:

    Hű, milyen gazdag bőségtál! Ha jól látom, van köztük szamósza, ami nekem most azért fontos, mert ezen a nyáron csináltam először ilyen finomságot. Akkora sikere lett, hogy a héten újra elkészítettem, ezúttal leveles tésztából. Igaz, hogy nincsen meg hozzá minden indiai fűszer (a garam masalát még nem szereztem be például, de tervezem,), azonban megszórtam gyömbérrel, kurkumával, korianderrel, kis szegfűborssal, borssal, pirospaprikával és isteni lett a végeredmény. Annyit változtattam rajta, hogy borsó helyett kukorica került bele, mert az volt itthon. (Ja, és sütőben sült.) Imádjuk.

    Szép nyári napokat kívánok Nektek! Remélem, el tudunk majd menni Krisnavölgybe megnézni ezt a szép helyet.

    Üdvözlettel:

    Orbán Andrea Viktória

    • narottamblog szerint:

      Köszönjük és gratulálunk a rugalmas szamószakészítéshez. A garammasalát egyébként otthon is el lehet készíteni. A római kömény kivételével általában mindegyik összetevő megtalálható egy magyar háziasszony konyhájában. De ha jöttök, a shopban biztos találtok eredeti Indiai kiszerelést is.

      • Orbán Andrea Viktória szerint:

        Köszönöm! Nagyon szeretnénk majd elmenni, addig is a Govindában szoktunk enni, igaz, nem annyiszor, mint régen, amikor sokat jártunk a belvárosban.

        További szép nyarat kívánok!

        Andrea

  2. Attka szerint:

    A Govinda étteremről jut eszembe- Budapesten, az északi kerületekben is nyithatna egy, mert a belvárosi nagyon messze van nekem és szerintem másoknak is. Ha lenne közelebb, akkor biztos, hogy minden nap ott ebédelnék. Tudom, ez a kívánság nem a te asztalod. Csak úgy jött a gondolat, a kezem meg leírta. 😀

Vélemény, hozzászólás?

