Megafesztivál Krisna-völgyben

image

A hétvégén volt Krisna születésnapja. Ezt nem csak a körzeti fogorvostól tudom, de ő is említette lelkendezve, amikor nála jártam a minap. Látta a tévében. Meglepődtem. Idáig azt hittem, hogy utálja a  Krisnásokat. Vagy hogy az embereket általában. Pedig tudtommal én erre nem adtam okot. Ő viszont annál többet. Persze, ez nyilván egy fogászatot gyakran látogató beteg sajátos nézőpontja. Mindazonáltal én nem vagyok egy haragtartó típus. Véleményem szerint nem sok jóhoz vezet semmiféle utálkozás, gyűlölködés, harag. Bár lehet, hogy ilyesfajta gondolatokért többen hülyének tartanak, amiben részint igazuk is van, de szerintem nem ezért.

image

5 hozzászólás a következőhöz: “Megafesztivál Krisna-völgyben

  1. Attka szerint:

    Minél “egyszerűbb” egy lélek, annál inkább fenntartja magának a jogot a haragtartásra, gyűlölködésre, bosszúállásra. Aki téged a béketűrésedért hülyének tart, az az “egyszerűek” közé tartozik. Ha van rá mód, úgy értem, hogy mutat valami hajlandóságot az egyszerű egyén a változásra, akkor lehet foglalkozni vele, finomítani őt, de ha nem, akkor messzire el kell kerülni. Ez az én véleményem.

  2. Vámos szerint:

    Nem hinném, hogy a doktornő olvasná, vagy egyáltalán ismerné ezt az egyébként remek kis honlapot. Pedig nem lenne baj, mert talán legközelebb mást tapasztalnál a rendelésen.

    • narottamblog szerint:

      Ez egy igen optimista elképzelés. Engem nagy örömmel töltene el, ha öreg napjaimra is maradna rágó felület a számban. Félek, ha a doktornéni megismerné az oldalt, az írottakkal ellenkező hatást váltana ki belőle. 😨 Inkább nem firtatom a dolgot.

Vélemény, hozzászólás?

