Cogito ergo sakk

image

Naru jelenleg legnépszerűbb időtöltése a sakk. Rendszeresen sakkozik az iskolában, itthon az anyukájával, és néha velem is. Sajnos a családi béke megőrzése érdekében szükségem lesz a játékban való fejlődésre. Főleg a végkifejleteknél. Nem tudok veszíteni (a Naru ellen). A Naru pedig nem szeret.

image

A minap egy vacsorameghívásnak tettünk eleget. Naru két osztálytársa is ott volt. Ők a sakkot választották. De hogy Naru ne haljon éhen, oldalról bele tápláltam néhány falatot. Egyébként a vacsora nagyon finom volt. Akkor ismerkedtem meg a füstölt piros paprikával. Hazai gyártmány. Illetve szegedi. A paprika önmagában is remek, de így füstölve egyszerűen verhetetlen. Azóta mindent azzal eszek. Ha valaki kíváncsi rá, ITT utána nézhet.

4 hozzászólás a következőhöz: “Cogito ergo sakk

  1. narottamblog szerint:

    Túl késő volt, amikor a bejegyzést írtam, és a füstölt paprikás link sajnos nem működött megfelelően. Azóta javítottam! Irány a füstölt paprikás 😀

  2. Orbán Andrea Viktória szerint:

    Sziasztok!

    Nagyon tetszik a paprika, biztosan finom. Vajon boltban lehet kapni ilyen füstölt változatot? Majd figyelni fogom.

    (Ma épp eszembe jutottatok, mert a múltkor írtam a szamószáról, amit elkészítettem, de akkor még nem volt hozzá garam masalám. Ma viszont teljesen véletlenül hozzájutottam, és nagyon olcsó volt, amire nem is számítottam. Olyan finom az illata! Hétvégén készül a garam masalás szamósza, hurrá! :))

    Üdv:

    Orbán Andrea Viktória Budapestről

    • narottamblog szerint:

      Szia! A füstölt csemege paprika szerintem az évszázad találmánya. Főleg ez a fajta. Valódi és jó minőségű paprikából. Sok szerencsét a szamószákhoz. Én még most is a számban érzem az első garammaszalás szamószáim ízét.

      • Orbán Andrea Viktória szerint:

        Köszönöm! A paprikát ki fogom próbálni. 🙂

        Kellemes hétvégét Nektek!

        Andrea

Vélemény, hozzászólás?

