Mi már túl vagyunk a Karácsonyon

image

Kumári szereti az ünnepeket. Ő már a hét elején megemlékezett a húsvétról. Rajzolt egy szép hímes tojást és egy nyuszit, ami kitojta. Igazából a karácsonyt akarta ünnepelni, csak én nem voltam rá elég fogékony. Minden áron föl akarta díszíteni az udvarunkban lévő 8 méteres fenyőfát. Nem kellett sokat törnöm a fejem, hogy rájöjjek, e megvalósíthatatlan feladat rám vár. A konfliktus elkerülése érdekében a feladat logikátlanságának elmagyarázását, majd a  süket fülekre találás elvét alkalmaztam. Nem túl férfias megoldás, de abban a szituációban sajnos többre nem tellett tőlem. Naru reagálása már sokkal proaktívabb  volt. Gyermeki érzékenysége és a megoldásban látott izgalmak felcsigázták a fantáziáját. Elővette a metszőollómat, levágott néhány ágat a fenyőfáról, majd együtt földszíszítették. A kis karácsonyi dekoráció nem volt túl hosszú életű, főleg hogy víz helyett a ceruzatartó vödörbe dugták, de  békét és boldogságot hozott, még ha rövid időre is.

Reklámok

6 hozzászólás a következőhöz: “Mi már túl vagyunk a Karácsonyon

  1. Vámos szerint:

    Kár, hogy nem álltál neki a fenyőfát átalakítani karácsonyfává. Mindenképpen megnéztem volna valamelyik nap,hogyan sikerül egy ilyen magas fát feldíszítened.

    • narottamblog szerint:

      Hát igen. Nőkről való gondolkodásom fantáziájának korlátai maximum odáig terjednek. Rögtön azon gondolkodtam, hogy vajon hogyan fogom a csúcsra varázsolni a díszt? Kumári pedig szimplán csak karácsonyfát akart díszíteni együtt apával.

  2. Kati szerint:

    Elképzeltem a fenyőtöket szépen feldíszítve. 😀 Szerintem mindenki a csodájára járt volna.:D Még van idő csütörtökig. 😛

Vélemény, hozzászólás?

