Megérkezett, amit talán még a Télapónál is jobban vártak

image

Reggel még úgymond csak szemetelt a hó. Délben már a szánkót is magammal vittem, mikor a Krisna-kumáriért mentem az  oviba. Ő ezt el is várta! Bízott az intelligenciámban. Hazafelé menet “közös megegyezés” alapján tettünk egy kört a “szánkó domb”, vagyis a templom felé vezető köves út irányába. Mire ténylegesen haza értünk, Kumári teljesen átszervezte a délutánján és ezzel a miénket is.💗⛄❄ Nem győztük visszaszerzni 😁

image

Reklámok

2 hozzászólás a következőhöz: “Megérkezett, amit talán még a Télapónál is jobban vártak

  1. Kati szerint:

    Itt is havazott. Bár a suliban szánkózni nem igen lehet,a gyerkőcök élvezték a hógolyózás örömeit…aztán szárítgattuk a vizes cuccokat. 😀
    Én azért a nyarat jobban szeretem. 😀 A szilveszteri Harinám alatt is jobban bírtam volna a mínuszok helyett egy kis meleget. De a végére átmelegedtem…nem csak a szívem…a testem is.:D

Vélemény, hozzászólás?

