Reggel az iskolánál

image

Zárt ajtók előtt.

image

Az iskola látványa 5 percnyi várakozás után a – 15 fokban.

image

Vidám iskolamegközelítés.

image

Az ösvény, amit csak az iskolások ismernek igazán.
image

A domb tövébe még a lehelet is szikrázik.
image

Fénykép a pillanat töredéke alatt.
image

Ilyen hidegben őrültség kesztyű nélkül fotózni.
image

A látóképesség egyre gyengül.
image

Jobb lesz meleg helyre vonulni, mielőtt még a táj részévé nem válok.

Reklámok

3 hozzászólás a következőhöz: “Reggel az iskolánál

  1. Vámos szerint:

    Amikor én voltam annyi idős, mint a blog főszereplői, még nem volt videó, DVD, műholdas csatorna, internet, tv-adás is csak néha, az is fekete-fehérben. Akkoriban a diafilm nézés jelentette a filmezést. A képeidet fel és le pörgetve jutott ismét eszembe, mivel egymás után nézve a fotókat, a szememben egy kis történetté álltak össze.

    • narottamblog szerint:

      Nekünk is volt otthon diavetítőnk (talán még mindig meg van) . Nagyon szerettem. A maga módján egy nagyon igényes szórakozás volt. És az illusztrációk! Van a neten egy oldal a régi diák gyűjteményével. Pár éve bele néztem a Spartacusba. Csak tátottam a számát. Igazi remekmű minden egyes kocka.

  2. Kati szerint:

    Azt hiszem,holnap reggel nem fogok nagyon nyafogni suliba menet. Rátok fogok gondolni….nektek kutyagolni kell a hidegben….én buszozhatok. Bár…lehet,szívesen kutyagolnék egy olyan suliba,mint a tiétek.:D

Vélemény, hozzászólás?

