A Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közösségének 1%-os reklámfilmje

Kérjük, adója egyházak részére felajánlható 1%-ával támogassa törekvéseinket!
Magyarországi Krisna -tudatú Hívők Közössége 1% – Technikai szám: 0389
További információ: http://www.egyhazi.hu

Reklámok

5 hozzászólás a következőhöz: “A Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közösségének 1%-os reklámfilmje

  1. Vámos szerint:

    Én majdnem 2 hónapja benyújtottam a tavalyi adóbevallásomat. Én minden évben az MKHK részére ajánlom fel az 1 %-omat. Tudom, hogy az 1 %-okból elég sok pénzt a mi falunkban használnak fel.

  2. holdanyu szerint:

    ez nagyon jól sikerült videó, gratulálok hozzá! igaz, nem MO-n adózom, de engem “megvett kilóra” 🙂 sok ismerős arcot láttam benne 🙂

  3. Kati szerint:

    Mióta ide kerültem,az adóm a közösségé. Ha nem így lenne,ez a videó kilóra megvenne. 😀

Vélemény, hozzászólás?

