Bölcsesség férfi bicikliről

image

Most jöhetnének azok a jó tanácsok, melyek a 4 méteres ‘lepedőszoknyában’ történő kerékpározást könnyítik meg, de nem azok jönnek. Kumárit szinte majd minden reggel kerékpáron viszem oviba. Kedvenc ülőhelye a váz. ‘Szőrén’ üli meg. Nem is tudom, miért vettem annak idején gyerekülést. Na mindegy. Reggelente Kumári hihetetlenül beszédes. Nem mintha máskor nem lenne az, de azt a közös 1 percünket  az oviig úgy kitölt, hogy szinte levegőt sem vesz. Szóval az egyik reggel imígyen dobta föl a témát: – Apa, én régen nem szerettem a Sringárt, most meg szeretem. Hogy lehet ez, apa?
Mi tagadás, ez a kérdés egy kicsit meglepett. Hirtelen lepörgött előttem a fél életem, főleg azon részek, amikor Kumári az óvodából haza érve ecsetelgeti, hogy ki a barátnője, ki éppen most nem az, és hogy miért. Válaszra még így sem akadtam. Szerencsére ő kisegített: – Ilyen az élet, apa?
– Igen, – erősítettem meg, mintha a számból vette volna ki a szót – ilyen az élet.
image

Reklámok

1 hozzászólás a következőhöz: “Bölcsesség férfi bicikliről

  1. Kati szerint:

    Drága csöppöm! 😀 Millió puszik és ölelés mindenkinek. 😀 ❤

Vélemény, hozzászólás?

