Krisna-völgy, ahol a papok táncolnak

image

A Krisna-tudattal való megismerkedésem óta számtalan megvilágosodásban volt részem. Sokáig nem tudtam, hogy hol táncolnak a papok. Anyukám gyermekkoromban gyakran emlegetett, hogy ne csak ott takarítsak, ahol a papok táncolnak, és értettem is, hogy ezzel mire céloz, viszont azt is tudtam, hogy a papok sem abban a templomban nem táncolnak, ahova engem járattak, sem a szobám közepén. No, egy idelye már ezt is tudom. Sőt, a múlt hét végén akkorát táncoltak, hogy szinte a Krisna-völgyi táncparkett is izzott tőle. Hála a kiváló zenészeknek, akik megállás nélkül húzták a talp alá valót.

image

A papok tánca pedig a galériáról egyszerűen lenyűgöző volt. Erről bárki meggyőződhet az alábbi linkre kattintva. Megtekintés depresszióban szenvedőknek különösen ajánlott:

image

A felejthetetlen ünnep egyik apropója szeretett lelki tanítómesterünk megjelenése,

image

és Krisna az Ő magyarosan elbűvölő öltözékében.

image

1 hozzászólás a következőhöz: “Krisna-völgy, ahol a papok táncolnak

  1. Kati szerint:

    ❤ ❤ ❤ Elküldtem Zolinak is….éjszakás egész héten….legyen jó kedve tőle. 😀

Vélemény, hozzászólás?

