Gyerekek felvilágosításta

image

Epret szedegettünk Naruval a nyirkos alkonyatban, közben könnyed témákról cserélve gondolatokat:
– Apa, tudtad, hogy született egy kis boci?
– Igen, mondták délután a tanácsadói programon. – Naru az udvaron játszott a többi gyerekkel, míg mi a házban diskuráltunk, ezért visszakérdeztem. – Te honnan tudod?
– Voltunk kint az osztállyal a tehenészetben. A tehénnek még lógott a méhlepény a fenekéből. Apa! Anyának meddig lógott a méhlepény a fenekéből?
– Semeddig. – válaszoltam kurtán, közben azon gondolkodtam, hogy vajon honnan tud ez ilyeneket. Hogy a méhlepényt is meg kell szülni, én először a szülésre felkészítő tanfolyamon hallottam 37 évesen. Ő még csak most múlt 7. Lehet, hogy nőgyógyász lesz belőle?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

