Idén is búcsúzik a Narottamblog

image

Akik voltak (vannak) a Krisna-völgyi Búcsúban, azoknak nem magyarázkodom, akik nem, azoknak később elmesélem, miért búcsúzunk már megint.

9 hozzászólás a következőhöz: “Idén is búcsúzik a Narottamblog

  1. Vámos szerint:

    Találkoztunk egymással a búcsúban, még egy kicsit beszélgettünk is. Sőt az iskolában kedves nejeddel is összefutottam és körbevezetett. Közben egy jót nosztalgiáztunk a 20 évvel ezelőtti életről. De arról nem tettetek említést, amit most írtál. Különben is, most végleg befejezed, átmenetileg abbahagyod, vagy csak felfüggeszted valamilyen okból a blog vezetését?

    • narottamblog szerint:

      A cím csak a Búcsúra vonatkozott, ugyanúgy, ahogy tavaly. A Búcsú elvette az összes szabadidőnket, sőt, annál egy kicsit többet is. Még most sem jöttünk egyenesbe az idővel. De talán néhány nap múlva. Akkor aztán beindul az információáradat. 🙃

      • Kati szerint:

        Azt hittem nélkülöznöm kell benneteket. De most megnyugodtam. 😊💖

      • narottamblog szerint:

        Remélem, ez így is marad ☺️ Egyébként minden évben Búcsúzunk. A címben is nagy betűvel akartam írni, hogy ne legyen félreérthető, de úgy látszik, a billentyűzet egy óvatlan pillanatban kijavította.

  2. Vámos szerint:

    Igen. Ezt én is félreértettem. Na de akkor minden visszakerül a régi kerékvágásba. Nagyszerű.

  3. Kati szerint:

    Sajnálom,hogy nem tudtunk összefutni,kicsit beszélgetni. Tetszettek a könyvek a gyerekeknek? 😀

    • narottamblog szerint:

      Igen, már olvastam belőle, bár ilyenkor nyáron, főleg Búcsú után eléggé föl vannak pörögve. Az író az ismerősöd? Nagyon jópofa könyvek ☺️

      • Kati szerint:

        A sulinkban volt egy rendezvényen. Nagyon kedves ember. 😊 Amikor említettem neki,hogy Krisna-völgybe mennek a könyvei, meglepődött és örült neki. 😊

    • narottamblog szerint:

      Én is sajnálom, hogy nem tudtunk dumcsizni. Sajnos nekem is csak tegnap volt az első pihenőm a Búcsú óta (ami egész napos Katica tanyasi aktív pihenés volt a rokonsággal 😀 .

Vélemény, hozzászólás?

