Paradicsombefőzés

image
image

A hosszúra nyúlt fesztivál levezetéseként beiktattam vasárnap délelőttre egy kis paradicsombefőzést. “Ha már egész nyáron vesződtünk vele, miért is hagynánk veszni?” – lelkesítettem magam munka közben, hiszen ez a befőzés épp a hátam közepére sem hiányzott. Főleg paradicsompaszírozó nélkül.
Jut eszembe, reggel ültettem egy sárgabarackfát is. Talán jövőre még nem terem annyit, hogy befőzni kelljen.
image

3 hozzászólás a következőhöz: “Paradicsombefőzés

  1. Vámos szerint:

    Számomra is igazi “nemszeretemmunka” a paradicsom befőzése. Főleg a darálás tud kifárasztani. De a teljes munka az egész napodat elveszi. És hát nem egy tiszta munka, takaríthatsz utána. Még jó, hogy 1 évig nem kell újra ezzel foglalkozni.

  2. Vámos szerint:

    Persze, mert nem írtam a befőttek és a különböző savanyúságok eltevéséről, amiken már túl vagyok. De a paradicsom befőzésénél mindegyik feladat élvezetesebb.

Vélemény, hozzászólás?

