Édibédi nyuszibébi

image

Ma délután én hoztam el Narut az iskolából. Nem mentem érte későn, mégis, mikor az iskolához értem, kicsit elbizonytalanodtam. Hiányzott a nyüzsgés, az iskola körüli rohangálás, ami ilyenkor általában fogadni szokott.

image

A magyarázat nem sokat váratott magára. Védánta talált egy nyuszit. Azt vizslatta minden gyerek hosszú percek óta egy néhány négyzetméteres kis raktárban egymásnak préselődve.

image

Hazafelé kerekezve mi más is lett volna a téma, mint a kis nyuszika. Kívül és belül egyaránt. Miközben Naruval beszélgettem, egyfolytában azon gondolkodtam, hogyan kéne távoltartani a már múlt télen, nyuszirokonok által igencsak összerágcsált szőlőültetvényünktől a majdan felcseperedett nyuszit.

4 hozzászólás a következőhöz: “Édibédi nyuszibébi

  1. Vámos szerint:

    Az előző bejegyzésedhez írtam egy hozzászólást, de ide is írhatnám, hiszen egyre több élmény fűződik az állatokhoz, amelyek szép számmal fordulnak meg a környékünkön.

    • narottamblog szerint:

      Tegnap egy kóborló fiatal németjuhásszal is találkoztam a művháznál. Nem akartam közelebbi kapcsolatba kerülni vele, mert olyan barátságosnak tűnt, hogy valószínűleg hazáig követett volna (itt meg fölzabálja nekem az összes nyuszit meg macskát 😉). Szóval róla nem is írtam. Bár nagyon illene ebbe az állatos hullámban 😀

  2. Vámos szerint:

    A kutya nekem is ismerős. Egész nap az utcánkban kódorog, mint ahogy te is itt találkoztál vele. A gazdái nem tudják otthon tartani. A hét elején egy anyuka is felhívott, hogy mit lehet vele kezdeni, mert bejár az udvarokba, a gyerekek félnek tőle. Talán az lett volna a megoldás, ha mégis elmegy veled hazáig….

    • narottamblog szerint:

      😀😀😀Fogalmazzunk inkább úgy, az is egy megoldás lett volna. Egyébként ismerem a kutya életérzését. Régen én is nagy híve voltam. Ő szabadnak született. Csak enni jár haza 😀😀😀

Vélemény, hozzászólás?

