Csodálatos elázás

image

Az eső zuhogott. Olyan igazi nyári zápor, csak éppen októberben. A szél cudar hidegen fújt. Indulnom kéne, mégis inkább maradnék még. Aztán neki lódultam. Az utcára kiérve azonban gyökeret vert a lábam. Kétségbeesetten a telefon után nyulkáltam.

image

Most őszintén. Látott már valaki ilyen gyönyörű szivárványos panorámaképet Krisna-völgyről így ősz derekán?

image

Reklámok

6 hozzászólás a következőhöz: “Csodálatos elázás

  1. bonkáló éva szerint:

    Erre már nincs is földi szó annyira SZÉP!

  2. Vámos szerint:

    Tegnap kétszer is lehetett látni nálunk ezt a csodálatos égi jelenséget. Az első alkalommal ráadásul két szivárvány is megjelent egy időben. Kár, hogy én nem voltam ilyen ügyes, és nem fényképeztem le őket. Most az marad, hogy nézem az általad készített képeket.

  3. Kati szerint:

    Csodálatos! De őszintén…egy csodálatos lelki helytől az ember nem is vár mást csak csodálatos égi tüneményt. 😀

Vélemény, hozzászólás?

