Ma csak az jöjjön Krisna-völgybe,…

image

aki szereti az édességet!
image

Ma van ugyanis a híres “édességfesztivál”.
image
Az ünnepnek valójában nem ez a hivatalos neve. Az eredeti történetben az édességnek semmivel sem volt nagyobb jelentősége, mint bármely más ételnek, hiszen az ötezeregynéhány évvel ezelőtt megjelenő hegynyi méretű Istennek az édesség mellett még számtalan gabonából, tejből és zöldségből készült finomságot, illetve csemegéket is ajánlottak szintén hegynyi méretben.
image

Hogy a hívők mégis miért szakosodtak épp az édességhegyekre? Valószínűleg a gyerekek miatt 😉

6 hozzászólás a következőhöz: “Ma csak az jöjjön Krisna-völgybe,…

  1. Kati szerint:

    Megint ki kellett hagynunk. 😢 Ember éjszakás …én beteg….😢 Annyira hiányoztok! Meg Radhe-Syama és Govardhana….💖💞💖💞💖💞 Bizosan minden gyönyörű és szuper volt. Ölelés és puszik kis családodnak! 😙

  2. Vámos szerint:

    Én ott voltam,és még vagy úgy 800-an. A prasádamon részt vettem. Az édességeket pedig az oltár előtt felhalmozva megnéztem. Amikor eljöttem még nem kezdték szétosztani.

    • narottamblog szerint:

      Ebédnél nem szokták mindet kiosztani. Gondolnak a távolabb élő ünneplőkre is. Nekem az a 2 kg is elég volt, amit a praszádamhoz kaptam. Sőt! A fehér liszt és cukormentes diétám miatt abból kb. 1 dekát ettem. A többit haza küldtem az itt vendégeskedő unokahúgommal a szüleimnek. 😁

Vélemény, hozzászólás?

