Singer fatároló

image

Hétfőn ebédre voltam hivatalos a szomszédba. Jobban mondva pizzázni. Gondolom, ez elég furcsán hangzik. Amikor a vegetáriánusok pizzáznak. Lehet, hogy nem mindenkinek, de egy  valakinek biztos. A múltkor a nejemet faggatta kedvence háziorvosunk, hogy ugyan árulja már el a vegetáriánus pizza receptjét. Nos, az enyém pizzatésztából, natúr paradicsomszószból, sajtból, 1-2 magozatlan olíva bogyóból és egy vékony szelet hegyes-erőspaprikából állt. Finom volt. De, hogy a lényegre térjek, amint ott jóízűen falatoztam, néha néha balra pillantottam. Először fel sem tűnt, mi fogta meg a tudatalattimat. Aztán, amikor már engem is zavart, hogy rendszeresen balra pillantgatok, egy adandó alkalommal kicsit jobban szemügyre vettem a szemlélődés tárgyát. Hát, látom ám, hogy az a jelentéktelen dolog, ami a figyelmemet minduntalan elvonja, igazából egy jó nevű használati tárgy feldarabolt és újraértelmezett formában.

image

Erről a feldarabolásról és újraértelmezésből egy régi kollégám jut eszembe. Bár ő nem vegetáriánus, gondolkodásmódja igen jámbornak volt mondható. Egyszer azon tűnődött, milyen kegyetlenség valakit feldarabolni, összedarálni és visszatölteni a saját beleibe. Sajnálta szegény állatokat.

Reklámok

2 hozzászólás a következőhöz: “Singer fatároló

  1. Vámos szerint:

    Nagyon fázhattatok, mert csak a címből tudom megállapítani, hogy mi a varrógép új funkciója. A tűzifa ugyanis szemmel láthatóan elfogyott.
    Krisna-völgyben pizzát utoljára akkor ettem, amikor a jelenlegi könyvtár helyén még pékség működött. Szóval nagyon régen.

    • narottamblog szerint:

      Igazából én sem értettem, hogy miért üres. Szóval akkor azért esett le nekem is olyan lassan, hogy mi a manó lehet az a szokatlan szerkezet!
      Pizza szokott lenni néha, nagyobb fesztiválokon az étteremben is. Bár azokon mostanában vagy nagyon drága a sajt, vagy növényi.

Vélemény, hozzászólás?

