Kertem nárcisokkal végig űltetéd

image

Ajándékba kaptunk néhány nárcisz hagymát. Véletlenül Kumárinak épp ez a kedvenc virága. Hogy már tavasszal gyönyörködhessünk a virágba borult kis porcelánpavilonokba, rögtönöztünk egy gyors decemberi virágültetést. Természetesen nem az én ötletem volt. Nekem ráért volna tavasszal is.
image

“Kertem nárcisokkal
Végig űltetéd;
Csörgő patakokkal
Fáim éltetéd;
Rám ezer virággal
Szórtad a tavaszt… “

Reklámok

4 hozzászólás a következőhöz: “Kertem nárcisokkal végig űltetéd

  1. Vámos szerint:

    Csodálatos ez a vers, amelyikből idéztél. Örökérvényű. Megírása után több mint 210 évvel sem avult el a mondanivalója. De persze Kumári is dicséretet érdemel. Ebbe a fagyos földbe ültetni nem könnyű feladat.

Vélemény, hozzászólás?

